Workshop Toneelspelen met script


"Concentreer, analyseer en reageer tijdens deze leuke workshop! Aangepast op een actueel onderwerp gaan leerlingen aan de slag met een tekst."

Doelen: tekst en taal ontwikkeling (lezen, spreken, luisteren) | met respect naar elkaar kijken | inlevingsvermogen | gevoelens uiten.

Inhoud: Inspanning en creativiteit komen samen. Op een energieke manier wordt er gewerkt aan een korte toneeltekst, waarbij concentratie, analyseren en reageren drie belangrijke elementen zijn. In deze workshop wordt er geleerd hoe je een tekst op meerdere manieren kan vormgeven door middel van spel. De leerlingen ervaren in deze workshop hoe zij zelf een korte scène kunnen schrijven en spelen. 

De workshop 'toneelspelen met script' kan gegeven worden in een thema, zoals inclusie, pesten of vriendschap. Hierdoor blijven deze onderwerpen onder de aandacht.

Doelgroep: vanaf groep 5.

WORKSHOP TONEELSPELEN MET SCRIPT
Tijd: 60-90 min. per workshop
Kosten: Voor 3 uur €368,-
Extra's: Reiskosten docent
Locatie: Op school

Contactformulier

Vul het onderstaande formulier in om contact op te nemen met de artiest. Je kunt normaal gesproken binnen enkele dagen een reactie verwachten.

Vul een datum in voor de activiteit.

Naam van school, bibliotheek, bedrijf

Dagelijks zijn wij bezig met het creëren van inspirerende en creatieve activiteiten op het gebied van dans, zang, theater en persoonlijke presentatie! 

We zetten ons in om cultuureducatie in het onderwijs nog beter op de kaart te zetten, waardoor talentontwikkeling meer de aandacht krijgt. Naast workshops en trainingen verzorgen wij ook dagprojecten, lessenreeksen en op maat gemaakte projecten. 

Ons netwerk bestaat uit ruim 40 prominente vakdocenten die dagelijks worden ingezet om culturele lessen te geven door heel het land.
 Wij bieden een divers aanbod, want eigenlijk is niks voor ons te gek. Benieuwd wat bij jouw school past en heb je hulp nodig? Wij zijn er om jou te helpen.

Laat de artiest weten wat je van de voorstelling vond en schrijf een recensie! 

;